Dieta de erecție. 6 Alimente Naturale pentru Potență pe care să le Incluzi în Dieta ta

dieta de erecție

Anumite alimente, exerciţii fizice şi relaxarea pot avea acelaşi efect de combatere a disfuncţiilor erectile. Ştiri pe aceeaşi temă Grăsuţ sau de-a dreptul obez?

7 days Diet! Lose 15 pounds in 7 days

Cum ne scurtează viaţa excesul de hrană Subiect de glumă pentru spiritul popular care a inventat diverse sinonime ingenioase pentru a o descrie, disfuncţia erectilă este, simplu spus, incapacitatea de a obţine sau de a menţine o erecţie satisfăcătoare. Disfuncţia erectilă are o incidenţă mult mai mare decât vor să recunoască mulţi pacienţi.

dieta de erecție

Celebrele pastile albastre cunoscute sub denumirea de Viagra şi comercializate începând cu au fost o oază de speranţă pentru mulţi bonavi însă s-a dovedit că au şi efecte secundare importante, un preţ nu tocmai accesibil ca să nu mai punem la socoteală şi jena de a le procura din farmacie.

Vestea bună e că Viagra nu e singura opţiune de tratament împotriva disfuncţiei erectile. Iată ce recomandări fac experţii.

dieta de erecție

Consumaţi mult ulei de măsline. Menţinerea la un nivel normal al tensiunii arteriale şi a colesterolului poate ajuta viaţa sexuală.

dieta de erecție

Ajutor de la fitoterapeut. Arginina este un aminoacid care îmbunătăţeşte fluxul de sânge necesar într-un act sexual.

dieta de erecție

Arginina se găseşte nu doar sub formă de suplimente, ci şi în alimente bogate în proteine precum soia, orezul integral, carnea de pui, nucile şi produsele lactate. Se recomandă două până la cinci grame de arginină pe noapte, cu o oră înainte de actul sexual. Abandonaţi ţigările!

Deficienta de zinc – factor amenintator pentru performanta sexuala

Bărbaţii fumători sunt mai predispuşi la disfuncţii erectile şi cu cât numărul de ţigări fumate este mai mare cu atât creşte şi riscul de a suferi de aşa ceva. Analiza are la bază o examinare pe 7. Faceţi mişcare, dar nu pe bicicletă! Dacă aveţi probleme cu erecţia, nu staţi întins pe canapea.

Cu ocazia zilei de 14 Februarie, vin cu un articol mai pe lung despre experienţă sexuală. Bineînţeles, din perspectiva nutriţională.

Sportul ajută circulaţia sângelui şi, prin urmare, performanţa sexuală. Orice fel de mişcare fizică dieta de erecție bună, mai puţin cea pe bicicletă întrucât traumatizează perineul, inclusiv arterele care transport sângele către penis.

dieta de erecție

În plus, crează senzaţia de amorţire a glandului existentă la unii ciclişti. Stresul este responsabil de apariţia multor problem de sănătate, inclusiv de disfuncţiile erectile. Totodată, impotenţa poate creşte nivelul de stress ajungându-se într-un cerc vicios.

Facilitati de tratament

Aşa dieta de erecție relaxaţi-vă şi luaţi distanţă faţă de probleme. Practicaţi meditaţia. Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

  1. Recomandari alimentare pentru impotenta Din Articole Generalitati Printre problemele implicate de disfunctiile erectile se numara si dificultatea comunicarii despre acest lucru.
  2. Alimente Pentru Erectii Puternice.
  3. Cele mai bune alimente pentru cresterea nivelului de testosteron Principalul hormon masculin - testosteronul - are, printre alte roluri, si unul foarte important in viata sexuala si in perpetuarea speciei.
  4. Din fericire, există soluții simple și naturale pentru creșterea potenței, garantate să vă ofere nopți de neuitat.
  5. Suprastin și erecție
  6. Dieta pentru a amplifica performanta sexuala
  7. Dimensiunea înainte și după erecție
  8. Despre potenta, experienta sexuala si… dieta! – ABC-ul Nutritiei