Este posibil să se îmbunătățească fluxul sanguin în pelvis la bărbați? - Profilaxie - November

Cum să consolidați exercițiile de erecție. Cum de a crește potența la bărbați - Aritmie November

Pentru ce sunt responsabile funcțiile pelvisului?

  • Consolidarea mușchiului pubococcygeus PC poate ajuta ambele sexe să trateze incontinența urinară și fecală, precum și să ajute bărbații să evite disfuncțiile erectile și ejacularea prematură.
  • Tricepsurile puternice nu numai că facilitează împingerea, dar, de asemenea, crește puterea corpului superior.
  • Kegel gimnastica pentru barbati: istorie, indicatii, eficacitate - Impotență

Cu suficientă pregătire, omul atinge tensiunea, relaxarea și imitația conștientă a mișcărilor de împingere ale acestui mușchi. Iar aceste acțiuni se fac când este necesar pentru om, și nu arbitrar. Ce se va întâmpla dacă nu-i urmați tonul moliciune Dacă stați adesea, nu conduceți un stil de viață activ, nu mișcați puțin, nu sprijiniți mușchii fundului pelvin în ton și nu antrenați mușchiul LK, devin flabni și circulația sanguină în această zonă devine mult mai gravă.

Eșecul de sânge în organism Atunci bărbatul plin de sânge greu, este dificil să-și atingă pregătirea pentru luptă. Și chiar dacă se dovedește a fi realizată, atunci ieșirea din penis, chiar și în timpul actului cum să consolidați exercițiile de erecție, poate să apară în orice moment neașteptat.

Cum de a crește potența la bărbați

Și apoi începe să limiteze grav persoana, pentru că nu știe de ce erecția dispare. Probleme rectale În plus, datorită slăbiciunii și flascabilității mușchilor pubian-coccigeali, forța de reținere a rectului scade.

Este necesar să se limiteze cantitatea de ceai și cafea, atât natural cât și solubilă. Ceaiul este mai bine să bea lapte, făcându-l slab și fără a adăuga zahăr.

Stamina rău în pat Un alt minus popular este incapacitatea de a restrânge finisajul prematur în pat cu iubitul și frustrarea în jocurile de dragoste. Mai devreme despre cum să ne confruntăm cu o finalizare rapidă, am vorbit și aici. Pentru a începe să studiezi instrucțiunile despre cum să faci corect exercițiul Kegel pentru bărbați, trebuie să găsești întâi întotdeauna locația mușchilor.

Cum se determină localizarea acestui mușchi 1 metodă de constatare Când mergeți puțin la toaletă, concentrați-vă asupra opririi periodice a fluxului de urinare. Pentru a face acest lucru, întotdeauna tulpinați același mușchi care se află în interiorul regiunii pelvine.

Este posibil să se îmbunătățească fluxul sanguin în pelvis la bărbați?

Amintiți-vă locul acestui domeniu, ce fel de mușchi vă împingeți să opriți lichidul din toaletă. Aceasta este ceea ce va trebui să faceți pentru a vă cum să consolidați exercițiile de erecție. Încercați să repetați aceeași stres și compresie deja în afara toaletei.

Dacă nu ați reușit să opriți jetul, atunci mușchiul dvs. Clătirile similare, cum ar fi în toaletă, vor fi aplicate de dvs.

cum să consolidați exercițiile de erecție scăderea calității erecției

Acest lucru se va întâmpla cu ajutorul tensiunii unui muschi PC. Cu astfel de "salturi", puteți pune mâna pe picioare pentru a simți complet tensiunea musculară și locația exactă a acesteia. Muschiul care se micsorează, se mișcă și se înălțește este exact ceea ce căutați.

E timpul să renunțăm la fumat și să bem alcool.

Asta vom pompa și trenul. Practica unui astfel de salt în viitor este unul dintre răspunsurile la întrebarea cum să se realizeze metoda Kegel pentru bărbați.

Luați notă de această metodă. Am descris practici similare pentru potență aici. Începeți formarea în 3 pași Masele noastre, cu care vom lucra, inconjoara prostata.

Kegel gimnastica pentru barbati: istorie, indicatii, eficacitate

Abilitatea de a vă relaxa conștient și de a întinde "mușchiul iubirii" vă va permite să amânați sau să opriți terminarea ofensivă în pat cu iubita voastră și să vă oferim și multe alte avantaje pe care le-am scris în articol.

Pentru a face acest lucru, trebuie să ejaculare cu inel penis să-l consolidați și să-l păstrați în formă bună în fiecare zi.

Pasul 1. Stres și relaxare Strângeți mușchiul iubirii cu toată puterea și păstrați-l în astfel de tensiuni timp de 3 secunde. Opriți stoarcerea, relaxați-vă complet timp de 3 secunde.

Acești doi primii pași sunt 1 ciclu. Astfel de cicluri trebuie să faceți în timpul zilei.

Trucul pentru a dura mai mult in pat ar putea fi acest exercitiu

Treptat, până la sfârșitul săptămânii, creșteți numărul de cicluri la 50 pe zi. Trebuie să faceți aceste exerciții în fiecare zi timp de două săptămâni. Nu este necesar să practicăm întotdeauna exercițiul Kegel pentru bărbați acasă, deoarece se poate face oriunde și în orice loc.

Pasul 2. Învață să tulburați în izolare de alte grupuri musculare.

cum să consolidați exercițiile de erecție dacă penisul cade repede

La inceput, veti avea tendinta de a intinde, impreuna cu muschii limfei, si alti muschi ai pelvisului: fesele, abdomenul, abdomenul, picioarele, degetele de la picioare, muschii pe fata.

Încă de la început va fi normal pentru un începător. Dar sarcina dvs. Învață să lucrezi numai cu ea. Acest lucru va da un efect mai mare.

cum să consolidați exercițiile de erecție penis bulldog englez

Este important să măriți treptat sarcina și numărul de cicluri atunci când antrenați acest mușchi particular al iubirii. E ca în sală de gimnastică când ai venit să te plimbi.